Män & Lögner !




 

Många damer runt om i världen vet att pojkar kan vara väldigt duktiga på att överdriva en situation och säga saker som är  väldigt osanna. Rättare sagt, Män är duktiga på att ljuga! Eller, duktiga ska vi vell inte säga eftersom vi kvinnor genomskådar dessa lögner väldigt lätt.

Grabbar har en tendens till att skryta om hur duktiga dem är på allt och hur mycket saker de äger och har. Men vi kvinnor vet att det bara är saker som de ÖNSKAR att de hade och som de egentligen inte har.

- "Jag har tränat Kung-fu sedan jag var 5 år gamal och har vunnit VM 4 gånger i rad."

- "Jag slog ner en snubben som var över 2 meter lång och vägde över 200 kilo. SMACK! Så var han nere på marken." (Själv är han 170 och väger 60 kilo!)

- "Du skulle sett bilen som jag ägde förut, en Lamborghini Gallardo GT3 Race. Värsta fräcka, men sålde den för jag hellre åker buss. Bätre för miljön du vet!"

Jo, jo tjena! Några av oss damer må vara blåsta, men ingen är så blåst att vissa av männens löngner inte går att genomskåda! Vi kvinnor är lite smartare gällande alla dessa lögner. Vi ljuger oftast inte om vi inte är tvugna till det. Vi ljuger alltså inte om saker som att vi blev inbjudna till The Playboy Mansion, men tackade nej eftersom man inte tycker att Hugh Hefner är snygg. Dessa saker är inte direkt troliga så det är bara onödigt att säga This Kind Of Things. Men männen har inte spärren som går mellan dröm och verklighet. Allt är möjligt för dem, allt kan hända och allt har redan hänt dem.

En sak som männen inte förstår angående oss kvinnor är att vi inte direkt blir så impade på dessa saker, och absolut inte efter att ha fått reda på att det inte är sant. Det blir bara pinsamt för båda. Pinsamt för tjejen eftersom hon förstår att grabben ljuger och drar ut han och hans lögner offentligt. Pinsamt för killen som (förhoppningsvis) fattar att bruden inte gick på skiten och insåg att han ljög!

Så grabbar, håll fötterna på jorden och huvudet till verkligheten om ni vill att tjejerna ska ta er på allvar.
Vi damer må vara Drama-Queens, men ni knäcker oss till och med på den fronten i vissa fall !

Kommentarer
Postat av: Alva

Sv: Javisst, hade den idag. Den är ju perfekt!! :)

2009-01-12 @ 15:07:26
URL: http://alviewie.blogg.se/
Postat av: melisa

Hej Carah! ja jag kommer men är det inte disco på fredag? jag ska ju inte med till Åre men det skulle vara kul om jag fick komma ändå för alla andra tjejerna kommer vara där och jag vill inte sitta hemma själv :/ hihi pussssssssss<3

2009-01-12 @ 18:45:53
URL: http://baramelisa.blogg.se/
Postat av: Teresia

Fan vad guld vi är ;)

2009-01-12 @ 19:54:59
Postat av: Carah

Ah jag vet Tesso!

Really !

2009-01-13 @ 08:00:36
URL: http://carahohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0