Vad Som Sägs & Vad Som Menas!

Vad han säger:
Du fick ju faktiskt halva bauntyn!

Vad han menar:
Jag älskar dig!


Vad han säger:
Det är något glappt i förgasaren....

Vad han menar:
Jag har ingen jävla aning om varför fantyget inte stratar!



Vad han säger:
Stora bröst är helt ointressant.

Vad han menar:
Om de sitter på elefanter.



Vad han säger:
Jag tycker att den nya offside regeln är kass!

Vad han menar:
Jag fattar inte den nya offside regeln.



Vad han säger:
Jag gillar verkligen inteligenta kvinnor.

Vad han menar:
Så länge de befinner sig på en halv mils avtånd.



Vad han säger:
Men jag älskar ju dig....

Vad han menar:
Kom igen nu! Den där funkar ju alltid!
 


(Taget ur boken, Kvinnans guide till mannen.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0